- Acest eveniment a trecut.
Prins în plasă
16 noiembrie 2017 19:00 - 21:00
Prins în plasă
de Ray Cooney
TEATRUL SICĂ ALEXANDRESCU BRAȘOV
Traducerea: Marian Popescu
Distribuția:
MIHAI BICA – John Smith
MIHAI GIURIȚAN – Stanley Gardner
GABRIELA BUTUC – Barbara Smith
CARMEN MORUZ/ LIGIA STAN – Mary Smith
TUDOR HURMUZ/ VLAD PAVEL – Gavin Smith
CLAUDIA SULIMAN – Vicki Smith
GABRIEL COSTEA – Tatăl
Regia: CRISTIAN IOAN
Scenografia: Alexandra Dumitru
Regia tehnica: Vasile David
Lumini: Valerică Chiosa, Andrei Reileanu, Tudor Smeu
Sunet: Ovidiu Grădinar, Aflorei Florin
Sufleur: Marian Cărstea
Britanicii sunt cunoscuți pentru umorul sec, însă se pare că scriitorul Ray Cooney a reușit să surprindă infidelitatea unui bărbat cu foarte mult umor spumos. Comedia este despre un șofer de taxi din Londra, John Smith, bigam, cu două vieți și un program foarte precis pentru a jongla cu cele două soții, o nevastă în casa din Streatham și o altă soție în Wimbledon.
Ray Cooney este unul dintre cei mai apreciați creatori de comedii boulevard, care își realizează eroii și ipostazele în care îi pune cu precizia și minuțiozitatea unui ceasornicar. Fiecare personaj are un destin logic,nebunesc și tragic în același timp. Piesa ”Prins în plasă” are un ritm alert, totul se desfășoară între minciuni și înselăciune, de situații imposibile cu efect comic, de scene nebunești care nu știi cum se vor sfârși.
”Două ore, publicul brașovean va avea ocazia să uite de absolut tot ce înseamnă mici sau mari probleme. Să vină pentru că este sănătos și benefic pentru orice om să râdă în hohote. Nu este un spectacol cu care o să luăm premiul UNITER, însă e un spectacol care va fi extrem de bine primit de public, și dacă va fi și bine gestionat de către teatru, ani de zile îl vor juca! Am pus spectacolul acesta și la Nitra, un oraș din Slovacia, într-un teatru mare, și l-au jucat de 178 de ori! Teatrul Mic din București unde am pus în scenă „Bigamul” l-a jucat timp de 10 ani!”, spune regizorul Cristian Ioan.
”Strălucitoare? Este mai mult decât atât, este un triumf. Inteligenta construcție a structurii piesei, bucuria imaginativă, posibilitățile de acțiune comică… pun acest spectacol în topul greilor acestui gen dramaturgic. Asta da farsă!”, scria Daily Telegraph